Виртуалната реалност навлиза с пълна сила и във футболната игра

Голяма част от футболните иновации всъщност се случват извън терена. Страстта към играта не приключва след 90-те минути, а продължава много след това.

През последните години футбола набира все повече популярност, като в момента е най-гледаният спорт в световен мащаб. Една основна причина за това са социалните платформи, които дават възможността на феновете светкавично да комуникират помежду си, да споделят линкове и клипове, като се наслаждават на общата си страст към футбола.

През юли 2017 г. ФК Байерн проведе мащабно турне в Азия, под името Audi Summer Tour 2017, което беше перфектна илюстрация за еволюцията и иновациите, които се случват отвъд играта, като бяха демонстрирани различни технологии, чрез които запалянковците, ще могат в близко бъдеще да са свързани с играта повече, от всякога.

Проведоха се събития на които посетителите имаха възможността да общуват от близо с футболните звезди и ръководители. Имаше купища селфита с играчи от ранга на Мирослав Клозе, или Хасан Салихамиджич.

Не случайно много водещи клубове провеждат летни турове в Азия. Това е необятен пазар с огромен интерес към футбола, а азиатците използват мобилните приложения и социалните мрежи повече от които и да било други на планетата.

“Беше футбол на друго ниво”, казва Томас Глас, шеф на спортния маркетингов отдел в Audi, визирайки трескавото използване на VR платформите във фен парка. “Страхотно бе да се види”, допълва той.

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *