Тор: Рагнарок разбива бокс офис класациите в дебютната си седмица по кината

„Тор: Рагнарок“ третата част от филмовата поредица за асгардския бог на гръмотевиците и най-новото допълнение към вселената на Марвел – е достигнал приходи от над половин милиард долара от продажби на билети във целия свят, само през първата седмица на премиерата си.

Впечатляващ е и факта, че подобни филми – т. нар. филми за супергерои генерират освновните си приходи от зрителите в САЩ, но случаят с „Тор: Рагнарок“ е малко по-различен.

Според топ сайта занимаващ се с отчитането на приходи във филмовата индустрия – Box Office Mojo под 30% от тези 500 милиона, досега, идват от киносалоните в САЩ. Голям дял за бумът на филма извън Америка идва от Китай, там той е генерирал близо 60 милиона долара, Следват го Великобритания със 27 милиона и Южна Корея със 28 милиона долара.

Зад този голям успех стои и добрата маркетингова стратегия. Дисни, която е мейджър компанията стояща зад филма, организира мащабна рекламна кампания, която включваше много гост участия на актьорите, разпространяване на различни сувенири като фигурки на Тор и Хълк и различни съпортващи събития.

По показателя отчетени приходи за първа дебютираща седмица, за всички времена „Тор: Рагнарок“ в момента зае четвъртото място, като само с по няколко милиона го изпреварват „Джурасик свят“, „Междузвездни войни: Силата се пробужда и „Бързи и яростни 8“, който е лидер по този показател с 541.9 милиона долара.

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *